Spring til indholdet (Tryk Enter)

Patienttilfredshed

Siden 1985 har vi hjulpet over 350.000 personer til et bedre syn. Uanset hvilket problem du har, kan vi hjælpe dig. Oplev et tryghedsskabende, roligt og professionelt øjenhospital.
  • Ingen ventetid
  • Vi tager os god tid til dig og din pårørende
  • Fokus på tryghed og kvalitet
  • Specialiserede øjenlæger med mange års erfaring
4.9 på Trustpilot
4.9 på Facebook
4.9 på Google
Øjenhospitalet Danmark arbejder med patienttilfredshed.

Hvordan var dit besøg i dag?

Kære Patient

Tak for dit besøg i dag. Var du tilfreds?

Det er en stor hjælp for vores hospital, hvis du gider at udfylde nedenstående.

Du kan læse mere om vores undersøgelse om patienttilfredshed nederst på siden.

På forhånd mange tak for hjælpen,
Øjenhospitalet Danmark

Kære læser – vi arbejder på en ny formular, som vil blive indsat her på siden.

Formularen vil omhandle patienttilfredshed. Patienttilfredshed har stor betydning for vores hospital, hvilket har gjort at vi løbende drøfter oplevelsen af besøget, undersøgelsen eller behandlingen med patienten og dens pårørende.

Det er med til at sikre en bedre oplevelse for eksisterende og fremtidige patienter.

Mere om patienttilfredshed

Øjenhospitalet Danmark har en systematisk tilgang til kvalitetsudvikling. Et vigtigt måleparameter er, at hospitalet kan fremvise gennemførte undersøgelser og kvalitetsforbedringer overfor interesserede patienter/pårørende samt relevante myndigheder, såsom DKKM (Den Danske Kvalitetsmodel). DDKM hører ind under Danske Regioner og i forlængelse af det Sundhedsministeriet. Læs mere om Øjenhospitalet Danmarks akkreditering og certificeringer her.

Patienter som udfylder patienttilfredshedsundersøgelsen vil indgå i hospitalets interne tilfredshedsundersøgelser. Kun undersøgelsernes samlede budskab vil blive offentliggjort på vores hjemmeside – til gavn for alle. Se den offentliggjorte patienttilfredshedsundersøgelse her. Offentliggørelsen er fortrolig og anonym i forhold til den enkelte patient og efterleves i henhold til den gældende lovgivning. Læs mere om Øjenhospitalet Danmarks holdning til personlige oplysninger og personfølsommme data her.

Kort om lovgivningen: Ifl. Forbrugerombudsmanden (2017) er følgende skrevet: “Markeds- eller tilfredshedsundersøgelser er som udgangspunkt ikke spam (elektronisk henvendelser), så længe de ikke forsøger at sælge varer eller øge kendskabet til en virksomhed.” Læs Forbrugerombudsmandens skrivelse om Spam og Elektroniske henvendelser her. Vi håber, at alle patienter som modtager denne henvendelse opfatter henvendelsen, som at være neutral og relevant for deres eget og kommende patienters patientforløb. Ved spørgsmål er du altid velkommen til at ringe til Øjenhospitalet Danmarks administration på telefon 71 99 57 29.