
TRYGHED OG KVALITET
– PÅ ØJENHOSPITALET DANMARK
Vi ønsker, at tryghed og kvalitet er i fokus for alle patienter. Derfor foretager vi dagligt en intern patienttilfredshedsundersøgelse for at sikre tryghed og kvalitet. Undersøgelsens resultater bliver opdateret løbende. For Øjenhospitalet Danmarks akkrediteringsstatus og surveyrapport, se IKAS resultater.
PATIENTTILFREDSHEDS-UNDERSØGELSEN
Øjenhospitalet Danmark tager dagligt en temperaturmåling på patienttilfredsheden. Det betyder at alle som besøger hospitalet, får mulighed for at besvare en undersøgelse. Spørgsmålene kan ses til højre med dertilhørende score.
For tilfredshedsundersøgelse vedr. vores håndtering af Corona
– tryk på det blå link.
Opdateret: 15. marts 2021. Opgørelse viser vores nuværende samlet bedømmelse for hele 2021.
HVILKE SPØRGSMÅL STILLER VI?
SPØRGSMÅL 1: “VAR PERSONALET TRYGHEDSSKABENDE”
9 ud af 10 øjenklinikker i Danmark består af én øjenlæge, én sekretær og én sygeplejerske. Øjenhospitalet Danmark har et større personale (service-, admin- og fagligt personale), som hjælper patienterne gennem et hvert forløb. Hvordan vi arbejder i fællesskab har en stor betydning for trygheden hos den enkelte patient.
SPØRGSMÅL 2: “HVORDAN OPLEVEDE DU EKSPERTISEN/DYGTIGHEDEN HOS FAGPERSONALET?”
Fagligheden og dygtigheden er af afgørende betydning når en præcis diagnose stilles og en optimal behandling udføres.
SPØRGSMÅL 3: “FØLTE DU DIG HØRT/FORSTÅET?”
Det er vigtigt, at alle patienter føler sig hørt og forstået. Det lyder banalt, men vigtigheden skal ikke undervurderes. Synstruende lidelser og angsten for at miste synet eller – frygten ved, at nogle skal “røre ved mine øjne” – kræver en målrettet daglig indsats fra hele vores personale, for at hver patient kan føle sig hørt og forstået ud fra deres individuelle behov.